Jump to content

diako

Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

About Me

اگر به دنبال خرید خرید v2ray ارزان هستید، مطمئن شوید که یک ارائه دهنده معتبر انتخاب کرده اید. ما ExpressVPN را توصیه می کنیم که سریع، امن و آسان برای استفاده است.

هم اکنون VPN بخرید و از مزایایی که ارائه می دهد لذت ببرید!

تست vpn رایگان یا شبکه خصوصی مجازی ابزاری است که یک اتصال امن و رمزگذاری شده بین دستگاه شما و یک سرور VPN ایجاد می کند. این تونل مانع از این می‌شود که هر کسی در اینترنت به ترافیک شما سر بزند یا حتی ببیند از کجا آمده‌اید. این بدان معناست که فعالیت اینترنتی شما از ISP، دولت و حتی رئیس شما در محل کار پنهان است. VPN یک ابزار حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است، اما تنها ابزاری نیست که به آن نیاز دارید.

سرور پروکسی راه دیگری برای پنهان کردن هویت شما در زمان آنلاین است. سرور پروکسی سروری است که به عنوان یک واسطه بین شما و وب سایتی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید عمل می کند. هنگامی که از یک سرور پراکسی استفاده می کنید، درخواست شما به سرور پروکسی ارسال می شود و سپس آن را به وب سایتی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید ارسال می کند. سپس وب‌سایت پاسخ خود را به سرور پروکسی می‌فرستد، که به نوبه خود آن را برای شما ارسال می‌کند.

در حالی که خرید فیلترشکن ip ثابت ترافیک شما را رمزگذاری می کند، سرور پروکسی این کار را نمی کند. این بدان معناست که ISP شما یا هر کس دیگری همچنان می‌تواند آنچه را که شما انجام می‌دهید ببیند، اما نمی‌تواند ببیند شما از کجا آمده‌اید.

×
×
  • Create New...